19 juni

Tydligen ett viktigt datum detta 19 juni 2010.
Tror minsann det handlar om ett kungabröllop i Sverige.
Helt ärligt är jag inte ett dugg insatt i detta, det gör mig varken till eller från att de gifter sig faktiskt.
Gläds bara åt Joel som kommer att vara en av de arton uttagna till att ro på bröllopet.
Kul för honom :)


Lagade min tand i förrgår som en viss person slog av en bit av, ute på Munken för några veckor sedan med en glasflaska.
Men nu är den lagad, och hela kalaset kostade 1200 spänn.
"Innebandyskada" kallade vi det, och då kommer det gå på försäkringen.
sweet!
Om inte min tandläkare läser detta vill säga.
Men stor risk!


Idag skall jag inte på ett kungligt bröllop, men ack ett 50 års kalas.
Mina andra vänner skall in till staden och lufta sina vingar.
Men jag är inte bitter för det nej.


Men innan det är jag lovad att spela tennis med dom herrarna, så det ska bli ett sant nöje!
Tror jag hittat min andra sport här i livet, askul ju!
Dock blir det andra gången någonsin jag spelar, men det var kul första gången i alla fall.


Nu ska jag ta tag i frukosten.
God morgon!



J o s e f i n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0