torsdag&träningsfri .

Det är inte varje kväll man kommer hem och inser att man är träningsfri nej.
Inte direkt bortskämd med detta om man säger så.
Första tanken: Skönt.
Andra tanken: Vad gör man?


Vi började kvällen bra med att efter jobbet ta en långpromenad med min vän Emelie.
Duktigt.
Sedan städade jag och gjorde någorlunda fint i lyan.
Pluspoäng.
Sedan lagade jag mat.
Bra där!
Ändå hade man halva kvällen kvar utan något planerat.
Vad jag gjort den tiden vet inte jag, men jag tänker fortsätta leka vuxen och gå och lägga mig i tid för engångs skull.
Och läsa i min bok jag påbörjade för ett halvår sedan.


p.s Vi har typ en rätt viktig match imorgon.
Bara en liten påminnelse liksom.
Södervärn 19.15 semifinal nr 4!
vinna eller försvinna .



jag diggar Sabbe på denna bild .

-Josefin-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0