lättlurad

Gick in med inställningen idag att här skall ingen få lura mig inte.
Never ever.
första halvtimmen på jobbet och den förhoppningen var redan bruten.
jaja .


Dagiset har kryllat av små söta påskkärringar dagen till ära.
Vi gick en liten egen påskmarsch i skogen där påskharen hängt upp ägg i träden med frågor på.
OCH dessutom gömt en stort påskägg med godis i.
Men ingen han lyckats se denna påskhare.
Men snäll var han i alla fall.


Får ju faktiskt en att lite längta tillbaka när man själv sprang runt på byn och tiggde godis av folk.
Man hade målat påskkort hela skolveckan och var så förväntantansfull!
Dock hade jag en två års period i mitt liv då jag vägrade gå omkring som påskkärring.
Jag skulle ha min skelettdräkt på mig.
Bestämt.
Den var ju såå mycket coolare än att ha en duk på huvudet och röda kinder.



Camilla i pippiperuk?
Ja, jag undrar också varför.


-Josefin-

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tyvärr så tror jag dock att detta var halloween ett år? eller fick vi bara för oss att klä ut oss en random dag. För jag har då aldrig haft pippiperuk på påsk.

2010-04-01 @ 20:34:12
URL: http://snibboen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0