ehh typ asbra alltså!

Underbart!
1-1 i matcher, och semifinalen lever i största grad.
IKSU.
fattar ni, detta IKSU som typ gått som tåget i serien och som vi aldrig slagit någonsin.
Bäst när det gäller?
ATT vi är.
Nu när vi ändå är igång tycker jag vi tar dom på måndag igen.
Nu vet vi sannerligen att vi kan.
Och att dessutom sopa dit dom på TV hade suttit fint som just detta solväder vi har nu.
just precis,
vi snackar om semifinal nr 3,
Måndag 16.00 tv4sport.


---


Gårkvällen var en trevlig sådan.
Åkte h e m efter matchen och i sedvanlig ordning är det spelning på jobbet på långfredagen.
tänkte vara lite sällskaplig och träffa vännerna man inte kunnat sett på ett tag då man typ levt i hallar runt om i Sverige en längre tid.
åh ja jävlar vad folk det var.
Mycket trevligt och allt var sig likt.
Ni som varit där vet vad jag snackar om.
Dock saknades FANNIE som jag fick ett överraskande sms om att hon var på ön! :)
Men vi har sommaren är framför oss!


Idag har jag varit också i sedvanlig ordning på påsken varit på Majstre och ätit lunch med familjen.
Bröt dock traditionen och bytte ut spättan mot köttbullar.
kul tjej det där.



-Josefin-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0