ALMEDALEN

Efter vissa påtryckningar om att denna blogg suger med upptadering så kände jag väl att det kanske var dags att sätta sig här en liten stund.
Men eftersom solen skiner och jag har betydligt bättre saker för mig än att sitta här blir får det bli ett kort inlägg.


I går var det lördag.
lördag betyder fest.
En fest vilket kom att börja med en ensam tjej som heter Josefin och sju killar.
En dröm tänker ni.
På slutet tillkom dock Anna och snacket om smink och barbiedockor kunde jag äntligen få dela med mig av.
men jag hade trevligt, det hade jag.
och ölpingis som jag hört så mycket om, får helt enkelt vänta till nästa fest.
Och jag ska hinna lära mig bluffa i pyramiden.


 Nu väntar Almedalen med E&M!


p.s jag suger i hjärter 7 .





-Josefin-



Kommentarer
Postat av: J

haha.. sant! ;)

2010-04-25 @ 21:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0