Vet varken ut eller in.

Fide igår fullkomligt söög. Förfesten var lite sådär småmysig till en början men som sedan avslöts lite roligare. Om man dock bortser för mitt snigelsperma som jag har över halva mitt vänstra leggingsben.

Poliskontroll i Burgsvik var det också i natt! Stod i korsningen vid Fiket. Vi cyklade fort som fan förbi dom , och dom såg inte som tur är. Orka få massa böter för att Ingen av oss hade lyse på cykel...ooops. Eller jo en hade visst.

Totalt dött inne på Fide, om man bortser från dom typ högst 20. Övervägde aldrig ens om att gå in. Bra Josefin! Hängde en stund utanför, sen tog vi cyklarna och drog hem. Skulle vart i Stånga....

Idag börjar jag jobba kl 13 och slutar väl runt 8 -9 tiden ikväll.. Jag vill vill vill till Stånga tror jag, men jobbar tidigt i morgon.. Kanske ska ta en sväng med bilen och bara säga hej ? Så om nån ska köra kan ni ju säga till!

Be back! Josefin 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0