Regn och rusk!

Blääää för sådant väder! Dåligt väder betyder bara massor massor av folk på jobbet och det är precis vad det varit. Fy helvete ja. Men springa ska man ändå fast man har lust att sitta typ inne o se på film.
Jag och Fannie slängde ut oss i regnet (ÖSregnet att tillägga) och sprang en runda med lite styrka därefter. Var sådär lagom genomblöta när Anna plocka upp och sen :S

Vet knappt vad jag ska skriva. Händer så mycket hela tiden så minns knappt vad man gör. Sova glömmer jag ialla fall att göra.
Igår var det poolparty hos Tom. Hade fixat balja och så hade han sin pool också. Shit vad jag älskar att bada balja , helt sjukt underbart! Trevligt trevligt!
 
Fide i fredags, även det mycket trevligt. Plankade även in som i yngre dagar. sjuttielva rivsår senare typ.

Soffhäng hos B ikväll. slitna rävar hela högen. Spelade ett parti stress och sjuan också. Att jag alltid glömmer bort hur himla roligt det är med kortspel! Som i yngre dagar på gamla Öja tiden då vi alltid satt bakom dörren utanför klassrummet på lilla bordet och spelade kort! De va tider de!


Nu jävlar orkar jag inte hålla ögonen öppna. När jag vaknar i morgon ska det vara strålande sol och stranden som gäller innan det är dags att riva av ännu ett hårt arbetspass kl 16.  bestämt!

Du...

God natt folket.


Josefin



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0