Hörde jag...PUMPBOLAGET ?!

yeah som man längtat till denna dag!! I morgon alltså. Innan dess ska man riva av ett 9 timmars pass på jobbet, sen är det bara och köra! FAST nu verkar jag ha blivit påtvingad att vara med i fotbollsmatchen :S :S Trodde dom drev med mig hela tiden, men dom var fan seriösa! hjälp hjälp hjälp sökes!

Idag har det hängts lite på stranden, sen har även besök från Västerås kommit hit och bor vid oss, så har precis avnjutit en underbar middag med dom i form av färskpotatis och grillat kött - mumma!

Dålig med att lägga ut bilder från sommaren, men här kommer ett litet smakprov!












 

Snyggt att det ser ut som jag har bröst på ryggen med! Det ni, 4 bröst hade vart något det!

Josefin


Kommentarer
Postat av: Anonym

i morgon skall det fan tas ett grupp foto med alla.. :) Om vi ny lyckas få med alla på ett kort, tveksamt men vi måste försöka, hade vart kul och haft :)

2009-07-23 @ 22:51:54
URL: http://nordling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0