3 dagar leeeeedig!

MIn minisemester på 3 dagar sitter nu jävligt fint. Hade väl kanske suttit finare om det var hela helgen istället. Men va fan man får vara glad för det lilla.

------

Är lite småtrött efter gårdagen. Kom hem vid kvart i 4 på natten. Och nej jag festade inte om ni trodde det. Jag och min kära kompanjon Jenny jobbade till halv 1, åkte hem och drog på oss löparbyxorna och sprang en runda. Att springa på natten må vara det absolust skönaste som finns!
Sen när vi var klara med rundan satte vi oss ner på gräset och då kom H & J med bilen så vi snicksnackade lite. Emelie kom invinglande och satt där i någon timme. Passande nog började bagarna på jobbet jobba då, så vi hälsade även på dom när dom bakade bröd och frallor.

Ikväll blir det spelning på Fiket som vanligt en tisdagskväll :)

Och på fredag är det PUMPBOLAGET på Fide!! Sommarens höjdpunkt för tusan! längtalängta.
Innan det är det givetvis den årliga matchen mellan Burgsviks  Boys vs Vamlingbo.

Nej nu tar vi på oss löparskorna igen och kör väl en runda till!



Josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0