vuxen nu då!

Nu har man då klivit ur tonåren och blivit vuxen. HA!


Födelsedagen var sjukt lyckat och kunde inte bli bättre! Delar av tjocka släkten på dagen, då det bjöds på både mat och efterrätt, mumma! trevligt var förnamnet och presenterna bestod mestadels av pengar vilket jag inte var sen på att ta emot! systemetcheckar har jag också inkasserat, vilket var bra! Min släkt känner mig nog lite väl ibland. Jenny tyckte jag skulle köpa det rosa för dom. Då river jag hellre checkarna än att köpa det eller vänta...nää klart som fan inte! Men no more rosa, that`s the true!



In till tha stan med syster och bror där vi skiljdes åt för att senare återförenas senare på kvällen. Fixa och trixa sig i ordning och vidare mor förferre. Drös med folk, vilket kom att vara en väldigt trevlig tillställning som kom att förekomma både det ena och det andra.. lämnar det åt fantasin, men sköj vart det!


Jag fick en engångskamera av Anna i present som var till för kvällens bravader, men återstår dock att se vad resultatet i form av bilderna blir.. fråga inte mig!



Vidare mot Gute där brorsan agerade dj, vilket betydde gratis inträde och fria drinkar, sa jag NICE?! Mycket folk, bra musik och kvällen var räddad! Förmånerna att få grtis drinkar var man knappast sen till att tacka nej! Till och med skumpa blev jag bjuden på, jo jag tackar!


Klockan 7 på morgonen var jag åter tillbaka till lyan med sällskap efter en lång efterfest. Anna heter hon, min trogne fyllevän och fotograf!
3 timmar senare går vi upp, och är redo för dagens träningspass- spinning!               yeah.



Tack som fan för allt!













/jjjjjjjosefin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0