Tha Christmas

Oj oj, julen är redan förbi och ja den har innehållit både den ena och det andra..


Så lika bra att börja från början. Men orka göra en lång utläggning för roligare saker finns det här i livet, så vi kör den korta versionen!



Julafton är väl en tradioners dag, så varför ändra på något? Nej just nej, så därför blev det först hos fammo där delar av släkten är, och sedan hela gänget vidare till Austre där ytterligare en klan är, och i sederlig ordning, Kalle Anka!


Julklappar tillhär också julen tror jag. Nöjdnöjd med mina klappar, då tomten bland annat kommit med en ipod till mig, jo jag tackar!       visste inte att jag vart så snäll i år..?


Avslutades julaftonskväll med familje TP. Killarna vs Tjejerna. Killarna vann med minsta lilla marginal. Joakim och pappa hade tur med frågorna. Bara tur. hela tiden. Dom fick konstigt nog a l l a lätta frågor, medans mamma, jag och Camilla fick alla svåra. Jävligt orättvist alltså            ;)




Juldagen var en rolig och trevlig tillställning. Fråga mig inte vart och hos vem jag var på förfest hän, för det kan jag inte svara på, men skoj vart det!
Taxin ner mot hp5 var minst sagt speciell. Råka visst spruta ner stora delar av bussen av min dryck, men lyckades ändå flörta till oss så han stanna taxametern på halva vägen, jo tack du! Inte jag som betala, men va fan, schysst taximan! Han hette tydligen Micke och hade facebook. ja men det lägger vi på minnet då ...



Väl där inne var det fullt med folk både från norr och söder, me like! JAG HADE KUL!


Nu tog det stopp för julhelgen, för..därför. Så återkommer säkert i morgon!


p.s toalettlocket på en av hp:s toaletter är trasiga. Så ni inte råkar sätta er på den utan ring!







Camilla fick snällt agera tomte, då han inte lyckades hitta hem till oss a någon konstig anledning ..



Hejsvej!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0