stolinnebandy

Dagens träning var inte som alla andra. Något roligare, något knasigare och något skrattanfall senare. Eftersom Wahman är idrottslärare på Säveskolan, så hade han tagit med sig.. ja hur fan ska man förklara? ja men tänk er en mini plattform med hjul. Du skall sitta på den och ta dig fram genom att putta fram benen och rulla och samtidigt ha en miniminiklubba (bara bladet ungefär) och sedan en plastboll. gryyyymt jobbigt för ben och mage vill jag lova!

Alla ni som inte fatta vad jag mena.. Jag fatta heller inte min beskrivning, så då är du inte ensam!


---


Statiolveckan är nu slut och det har bärts, och snickrat, pillat, monterats, klippt, bärts, städat, plockat varor, flytt m.m m.m. Men nu jävlar vad fint det blev! Kände mig som en riktig handyman när jag jobba alltså!

Hade bud på att vara vikarie i morgon. Inget märkvärdigt tänker ni, eftersom det är det jag jobbar med i vanliga fall. Men.. detta fall handlade inte om dagis eller fritidsbarnen.. nu snackar vi gymnasie(!)elever!


 japp, det var tänkt att jag, Josefin Anna Therése Hansson skulle handskas med dessa elever en hel dag! Idrottslärare var det tänkt. Det tjöt ihop sig lite så det blev aldrig så, men skall komma till Säve någon dag nästa vecka och möta läraren (som är min gamla idrottslärare) och besöka lokalerna och förråd och så, så jag kan undervisa någon annan dag om någon är borta..





Jag har sett pyramiderna!                        (från ett flygplan x antal meter upp i luften, men dock!)



josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0