punkt.för.punkt.

Eftersom jag inte verkar ha så mycket för mig just nu (rättare sagt skjuter upp alla jobbiga grejer, som packa och städa) så tänkte jag göra en liten summering av Egypten resan! Skulle kunna skriva min livs novell hela natten, men eftersom alla (inklusive jag) skulle ha stoppat att ha läst redan nu då, så tar vi lite punktformer istället . enjoy!


--- När man har en flygresa på sisådär 6 timmar att se framemot, bunkra upp med saker. Ej att rekommendera endast en bok då man bara har slutet kvar. Återstår då 5,45 min kvar av resan att döda.. 


--- Marsa Alam, ett ställe jag definitvit rekommenderar! OBS! Räkna med ett och annat toalettbesök..


--- Flugornas stad. Skulle jag vilja påstå i alla fall. Dom hundra styclen är bara inte på en själv som iritterande monster, dom verkar bitas (?). fuck them.


--- Skaffade mig en ny man. Allt började med vänskap men flöt sedan vidare och bekom kärlek. I hans ögon. Jag själv gjorde allt för att undvika honom. Tror han hade ögon i nacken. Vi skulle tydligen gifta oss. Och Micke som godkände det hela bakom min rygg. Kamelvadslagning det är.


--- Alla i Egypten heter Ahmed. Typ som alla i Göterborg heter Glenn.


--- Resans hetaste ämne: Bajs. Say no more, men blev typ 17 stycken magsjuka av alla dess slag och endast 3 som klarade sig så är det detta man pratar om vid frukostbordet.     och lunchen.      och middagen.


--- Didrik borde säga upp sig på sitt jobb och arbeta på Apoteket. Eller starta eget. Hon kan hon!


--- Att snorkla kan ha varit det bästa på hela resan! en ny värld öppnade sig för mig, och att pricken över i:et få se denna ENORMA sköldpadda simma sakta omkring i havet var magisk. Ni alla som sett Hitta Nemo..tänk på sköldpaddan, det var en kopia! Han till och med prata gotländska!    hmm..


--- Att springa i sand har vi gjort förr. Men då på ett (vad vi trodde) hettande Tofta strand och sprang tills vi höll på att spy.eller spydde. Dubblera detta x antal gånger och lägg till 30 grader så får vi resultatet. Man gjorde sig mer än förtjänt av solstolen vill jag lova!


--- Kommer Louise efter resan äta mera pannkakor? Eller är det någon speciell som måste göra dom för att lyckas?


--- Bad Romance. Musikvideo kommer inom kort.


--- Animation team och deras pooljingel iform av rörelse och sång kommer aldrig försvinna ur någons huvud. It´s a sunny holiday!


--- Animations team otroliga fula spygröna kläder. nästa flyg hem?


--- alla dessa kvällshower.. ja vad ska man säga.. Så jävla bra!               med risk för jävligt (repeterar jävligt) stor ironi.


--- Tanten med skärmkeps, rökhosta och rött läppstifft. Trodde dom bara levde i ens mardrömmar...


--- Alla i Egypten måste avguda Celine Dion. Eller så har dom just uppfunnit repeat knappen.




Eftersom min data är så extremt jävla seg just nu så återkommer jag med bilder!

see ya!         Josefin








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0