nyår i morgon eller .?

Då var det tydligen nyårsafton i morgon. Eller ah det var en på stan som sa det i alla fall.. just ja, sjukt taggad är jag i alla fall!! Skall bli sjukt skoj! Sa jag att det skulle bli sjuuukt skoj?!


Grannarna verkar tro att nyår redan är kommit, för det skjuts raketer som aldrig förr här i kvarteret vill jag lova!



Dessa två dagar har tillbringats med en skön trio,  som nästan invaderade min lägenhet ja till och med gjorde så jag som är så snäll, fick sova på min egen soffa, medans de t r e tog min säng. 


Skulle kunna mörda dom ibland, men så kände jag att jag nog antagligen inte är välkommen in i Burgsvik igen så jag sket i det.. Gårkvällen blev rätt sen då dom bestämde sig för att åka hem till J och se hockey, och eftersom de alla hade druckit fick jag agera taxidriver och följa med. Men det var en skoj kväll,     heja Kanada! HAha   haha.



Idag har vi invaderat Östercentrum och alla pojkar köpte sig något snyggt de antagligen skulle ha på sig på nyår, tjusigt!






Jävligt tacksam att jag har en soffa också!


Josefin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0