Nästa: Landslaget!

ikväll klockan 17 i Södervärnshallen möter vi Svenska landslaget, så bäst för er att ni är på plats! Är gryyymt taggad och kan vara årets match! Återstår att se när säsongen är slut om jag hade rätt eller inte..
Matchstället är nerpackat så nu kööör vi!!

Just ja, kanske ska nämna en sak.. jag har köpt bil!! MIN alldeles EGEN! en vit liten golf, OCH OCH OCH jag har köpt en cd spelare till, så nu slipper jag köra och höra min egen sångröst framöver. Det tackar vi för! 

Inne på dom sista jobbarveckorna innan det är dags att ta flyttlasset än en gång till Visby. Denna gång i et nytt place och denna gång utan Jenny.. Vem ska jag nu tracka på kvällarna, vem ska jag nu se film med, vem ska jag nu cykla till träningarna med, vem ska nu störa sig på när jag är på toaletten med öppen dörr..? :(



Josefin

Kommentarer
Postat av: Jenny

STÄNG DÖRREN FÖR I H-VETE!!! Du får komma å fisa i min säng, eller varför inte min bil snart väl.. NOT!

2009-08-16 @ 20:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0