maaagiskt! Vi är inne!

Japp. Vi säger hejdå till intervaller, milar, armhävningar och allt jobbigt ni kan komma på. Tills nästa säsong. För nu säger vi istället hej till Södervärnshallen!! Och som jag längtat! Ja jävlar vilken känsla det var att kliva på plan igen, grymt!
3:e träningen är nu avklarad och visst kan man känna av att det var ett tag man höll i klubban på stor plan på länge, men det kommer. Testat nya klubbor till säsonge idag med. Jag som kört med ett likadant blad i alla mina år har nu förnyat mig. Kan det göra mig bättre måntro? Hoppas kan man ju!

Kubb Vm har avverkats, och var så säker, jag kommer tillbaka! Sjukt rolig helg som bjöd på både det ena och det andra! Även det , grymt!

Ja man har ju hunnit med en del under denna sommar (och ja jag inbillar mig att denna sommar inte är slut än) för hallå en av sommarens höjdpunkter är ju faktiskt kvar,, på lördag på lördag på lördag.. PERSONALFEST! Där snackar vi! :) :)

Nu är jag ruskigt trött så dags för sängen för i morgon kommer han dö. Ni som känner han.. Han heter Herman..  morgon är han endast ett minne blott. (OBS detta är ingen människa eller levande varelse) Sen jobb på det och på kvällen vankas det kräftskiva - jiho !



Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0