F som i Fredag & Fystester ..

Då har vi nu inlett första dagen som..tamtamtam..arbetslös! tjoho... :S Okej ärligt är det väl rätt skönt nu att för engångs skull kunna ha sovmorgon idag, men tro på fan så vaknade jag kvart över 6 och var pigg som en lärka och kunde inte somna om. Måttligt roande. Meeen efter någon minut var problemet löst och jag sov som en stock fram till klockan 10.09
 då jag lite motvilligt ställt min klockan för att inte sova bort hela dagen. Vuxenpoäng tack!

----

Idag skall jag in till Visby för att beta av 400 m.. Åka 16 mil för att springa ynka 400 meter på tid.. Ett enda varv på Gutavallen liksom. That´s life! I morgon bitti igen fortsätter det men alla de andra grejerna. taggad var det här!
Lördagen kommer efteråt följas åt med kick off där vi endast fått veta samlingtplats och tid och även indelning av lag och en låttext vi skall framföra hur vi vill. Detta skall kluras på... !

Nej nu är det dags att bege sig till jobbet (okej det tar cirka 15 sekunder att gå dit) och lämna nyckeln för sommaren.. när man gör det, DÅ är sommaren slut.

Sen är det hög tid för lilla mig att börja packa. Kan ligga i topp 3 av tråkigaste sakerna att göra, men är ett måste i detta fall.

 Simply the best!


Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0