en helt jävla vanlig onsdag

har det varit idag. Upp och jobba vid 8-16, åka in till visby för träning och sen hem igen sent. Som det sett ut nu några veckor.. men snart så är det inte så längre. Sista dagen på jobbet i morgon och på måndag kan ni kalla mig stadsbo igen. tjoho..! Jävligt skönt att slippa pendla till träningarna och vem säger inte nej till ett egent place i Visby? Men Hemma är alltid Hemma på något sätt.

Sommaren lider mot sitt slut även om jag kanske inte riktigt fattar det själv.. Sjukt underbar sommar har det varit och det har hänt en heel del om man säger så. Har nu tagit mig i kragen och gjort ett sommaralbum som jag så småningom lägga upp på fb, nu när man har tiden.. Får nog bli när jag flyttat in till visby..

Nej det fick bli ett litet krot inlägg här, men återkommer snart igen!

Godnatt!



Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0