Already here?

Vinterjackan är framtagen. Frost på bilen. Eld i spisen. Är vintern redan här??

Dagens andra inlägg, det ni! Men blir en liten kortis.
Dagen har alltså spenderats här hemma där jag sett lite OTH, vart ute & sprungit, hälsat på  moffa och allmänt slått mig till ro här. Gud så underbart !

I Helgen blir det en trip till Västerås & Stockholm. Pappa ska åka och se båda matcherna. Ska bo hos mina Gudföräldrar och så ska dom också se :) Ska bli jätteskoj att träffa dom! Senast jag såg var på min studentmottagning och det var ju i somras.. Och nu är det vinter.. Eller är verkligen vintern redan här??




Torsdagens träning. Alla hade Björn Borg frilla (så som Milla alltid har) om hon hade tofs. Ingen hade någonsin sett henne i tofs och lär nog aldrig se henne med det igen. Så passa på att se :)

Bilden är lånad från Jessicas blogg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0