Höstlov =)

Ledsen att uppdateringen av denna blogg inte blir så ofta, men ska försöka skärpa mig, och Jenny också!
Äntligen Höstlov! Vad ska man då göra på höstlovet..? Jag har jobbat i 2 dagar ( ihelgen), kul och vara tillbaka! Hände en hel del saker kan man minst sagt säga, men tyvärr kan jag inte berätta dom, hur gärna jag än vill! SÅ det händer lite där även på vintern. Plugga kan man inte att undgå heller.. Har gjort rätt mycket hittils så inte så mycket kvar. Massor av Innebandy träningar och matcher att se fram emot =D. Och så en körlektion och halkan på torsdag, skoj skoj! Sen på Onsdag ska vi vara hos Sofie och ha kul! Ser fram emot det asmkt! Bara Erika och Jana köper det dom ska.. hmm.. tvivlar på det :P Sen på lördag är det kalas på Näs. Så ingen lugnt Höstlov här heller.

Såg filmen "Farväl Fakenberg" igår, fy fan vilken dålig film! Inte värd att se för 5 öre. Hade ingen handling alls.. Och den som ska va typ guldbaggebelönad, ha. 

Jenny har klarat uppskrivningen! GRATTIS!!!

Är asgrym på JetMan på facebook! Fattade först inte hur man skulle göra, men nu sp..hehe. Slår dock inte en person.. ah, jag ska det så småningom ska du se =)



       

       


-Bilder från 3:a dagen-



                                                                                 ¤Josefin¤


Kommentarer
Postat av: Anonym

sluta vara grym på jetteman

2007-10-26 @ 15:16:44
URL: http://sofiebudin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0